FOTOGRAFIA REKLAMOWA i EVENTOWA
Posiadasz produkt, który chcesz wypromować? Świadczysz usługę, której efektami chcesz się pochwalić?
A może chcesz pokazać światu jaki przebieg miało długo organizowane przez Ciebie wydarzenie?
Zdjęcia są tym elementem, który przykuwa ludzką uwagę bardziej niż sam tekst!
Fotografia reklamowa
Fotografia reklamowa ma za zadanie promować produkt, usługę lub markę, w taki sposób, aby wpływać na emocje odbiorcy i zachęcać go do skorzystania z oferty. Zdjęcia tego typu znajdują zastosowanie niemal w każdej branży. Wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba skutecznej sprzedaży fotografia reklamowa może okazać się niezawodna. Można wykorzystać ją na wiele sposobów od zdjęć zamieszczonych w sieci, poprzez zdjęcia na ulotkach i w katalogach, do zdjęć na bilbordach. Celem fotografii reklamowej jest zwiększenie efektowności sprzedaży, a także budowanie relacji z klientem. Dlatego nie warto z niej rezygnować.
Typy fotografii reklamowej
Istnieje wiele rodzajów fotografii reklamowej, a najpopularniejszą z nich jest fotografia produktowa. Przedstawia ona pojedyncze produkty albo linie produktów, które oferowane są klientom danej firmy. Zazwyczaj takie zdjęcia mają za zadanie podkreślać zalety konstrukcyjne lub funkcjonalność tych produktów.
Kolejnym typem fotografii reklamowej jest fotografia wizerunkowa czyli zdjęcia, które w unikalny sposób ukazują charakter Twojej firmy. Fotografie pojedynczych osób, całego zespołu pracowników czy też sposobu obsługi klientów mają zachęcać do współpracy lub do skorzystania z usług.
Fotografia wnętrz to również jedna z głównych odmian fotografii reklamowej. Dzięki niej możesz pokazać jak zaaranżowane są wynajmowane przez Ciebie miejsca lub obiekty wystawione na sprzedaż. Dzięki takim zdjęciom jesteś w stanie wizualizować swoim klientom to, co mogą od Ciebie otrzymać (świetne rozwiązanie dla producentów mebli). To również pierwszy krok do stworzenia katalogu, po którego obejrzeniu klient poczuje, że dane rozwiązanie przestrzenne jest właśnie dla niego. Tego typu fotografia musi przede wszystkim budzić emocje.
Jest jeszcze wiele odmian fotografii reklamowej, m.in. fotografia kulinarna i fotografia mody, które muszą być wykonane ze smakiem i w dobrym guście 😉
Fotografia z użyciem drona
Dopełnieniem wielu sesji w przypadku fotografii reklamowej mogą być zdjęcia “z lotu ptaka”. Fotografia z użyciem drona daje inne spojrzenie i nowe możliwości zaprezentowania danego elementu lub terenu. W swoim kadrze obejmuje ona większy obszar przez co na jednej fotografii można pokazać dużo więcej. Jest to świetna opcja dla deweloperów, a także firm świadczących swoje usługi na dużej wysokości jak np. montaż paneli fotowoltaicznych.
Fotografia eventowa - relacje z wydarzeń
Fotografia reportażowa to styl fotografii, który ujmuje wydarzenie w sposób narracyjny czyli są to zdjęcia opowiadające konkretną historię. Każda z nich ma swój początek, środek i zakończenie. W przeciwieństwie do innych stylów fotografii, zdjęcia reportażowe są często mniej formalne i przedstawiają swoich bohaterów w sposób naturalny, a nie zainscenizowany.
Dokumentacja fotograficzna z eventów jest doskonałym sposobem zaprezentowania szerszemu gronu odbiorów tego jaki charakter i jaki przebieg miało dane wydarzenie. Ma ona na celu zachęcenie widzów do wzięcia udziału w kolejnej jego edycji oraz jest promocją firmy zajmującej się jego organizacją. Tutaj również można się wesprzeć ujęciami wykonanymi przy pomocy drona.
Fotografia ślubna
Doskonałym przykładem fotografii reportażowej jest fotografia ślubna, której na tej stronie poświęcony jest oddzielny rozdział związany tylko z ta tematyką. Xxx
Doskonałym przykładem fotografii reportażowej jest fotografia ślubna. Jest to na tyle rozległy dział fotografii, że postanowiliśmy poświęcić na niego całkowicie oddzielny rozdział na stronie. Tematyka fotografii ślubnej oraz szeroka galeria zdjęć ślubnych dostępna jest w menu strony pod hasłem “fotografia ślubna”.